Інформація про курс
Вивчення дисципліни передбачає проведення лекційних, практичних і лабораторних занять.
На лекціях повідомляються основні теоретичні відомості з опорою на результати психолого-педагогічних досліджень, передовий досвід вчителів.
Мета практичних занять − формування у студентів вмінь застосовувати знання теорії в практичній професійній діяльності − умінь підготовки і проведення уроків.
Основними методами, що моделюють професійну діяльність майбутнього учителя, є проведення ділових ігор і застосування навчально-методичних задач. В навчально-методичних задачах дидактична ситуація пропонується вже змодельованою, в діловій грі студенти цю ситуацію моделюють в процесі навчальної діяльності.
Практичні заняття передбачають також формування у студентів професійно-методичних умінь дослідницького характеру − написання анотацій статей, опублікованих в журналах "Початкова школа", "Начальная школа" та ін., обговорення їх змісту в аудиторії для накопичення матеріалу методичної картотеки .
Мета лабораторних занять − формування у студентів професійно-методичних умінь дослідницького характеру. Такі заняття пов’язані із спостереженням за педагогічним процесом на уроці.
На лекціях повідомляються основні теоретичні відомості з опорою на результати психолого-педагогічних досліджень, передовий досвід вчителів.
Мета практичних занять − формування у студентів вмінь застосовувати знання теорії в практичній професійній діяльності − умінь підготовки і проведення уроків.
Основними методами, що моделюють професійну діяльність майбутнього учителя, є проведення ділових ігор і застосування навчально-методичних задач. В навчально-методичних задачах дидактична ситуація пропонується вже змодельованою, в діловій грі студенти цю ситуацію моделюють в процесі навчальної діяльності.
Практичні заняття передбачають також формування у студентів професійно-методичних умінь дослідницького характеру − написання анотацій статей, опублікованих в журналах "Початкова школа", "Начальная школа" та ін., обговорення їх змісту в аудиторії для накопичення матеріалу методичної картотеки .
Мета лабораторних занять − формування у студентів професійно-методичних умінь дослідницького характеру. Такі заняття пов’язані із спостереженням за педагогічним процесом на уроці.
- Викладач: Дем’яненко Жанна Анатоліївна